OMD School to renomowana szkoła mediowa istniejąca na rynku już od 1999 roku. Specjalizujemy się w organizacji i prowadzeniu
profesjonalnych treningów z zakresu planowania i realizowania kampanii reklamowych w mediach, produkcji filmów reklamowych oraz stosowania product placement w marketingu, badań marketingowych, marketingu szeptanego, jak również strategii pozycjonowania marki.
W swojej ofercie proponuje także
warsztaty brandingowe,
szkolenia poligraficzne, a także prezentujące nowe trendy i perspektywy w zakresie wykorzystywania mediów tradycyjnych, jak i niestandardowych rozwiązań. Ostatnio powiększyliśmy naszą ofertę o
szkolenia dotyczące planowania i prowadzenia kampanii miast.
Wprowadzenie szkolenia
OMD School w 1999 roku podyktowane było potrzebami rynku. Prężnie rozwijające się firmy naszych klientów pragnęły zgłębić tajniki planowania i realizacji kampanii reklamowych w mediach, aby świadomie i skutecznie zarządzać mediami. To dla nich stworzyliśmy
szkolenie OMD School 1.
Po naszych klientach przyszedł czas na innych. Ludzie marketingu, mediów oraz agencje reklamowe chciały również uczestniczyć w naszych szkoleniach - wtedy
szkolenia stały się otwarte, dostępne dla wszystkich. Duże zainteresowanie szkoleniem oraz chęć nieustannego rozwoju naszych klientów skłoniło nas do poszerzenia naszej oferty. Powstało szkolenie na poziomie zaawansowanym -
OMD School 2.
Posiadamy wiedzę i doświadczenie, które zapewnia skuteczność każdej kampanii reklamowej. Wiemy gdzie, kiedy i w jaki sposób dotrzeć do klienta. Tworzymy
kreatywny zespół specjalistów w zakresie planowania kampanii reklamowych w mediach. Liczne
nagrody i wyróżnienia zdobyte przez zespół (OMD Poland) są świadectwem naszych kompetencji i twórczych rozwiązań.
Chcemy podzielić się z Państwem naszą wiedzą i doświadczeniem zdobytym w trakcie
wieloletniej działalności, aby pomóc Państwu w odniesieniu sukcesu. Nasze szkolenia są przygotowywane i prowadzone przez osoby z
największym doświadczeniem, co pozwala nam zagwarantować Państwu najwyższą
jakość szkoleń.
Organizowane przez nas szkolenia zdecydowanie wpłynęły na poprawę w kontaktach między klientem, agencją reklamową, domem mediowym oraz mediami, co skłania nas do poszerzania naszej oferty.